Älgtårtor

Fcik frågan om jag kunde göra två tårtor tills idag. Självklart!
Dom fick gärna ha något med en älg eller nått sånt tema då han som fyller år älskar att jaga, älg!
Båda är fyllda med samma, hallonmosse och vitchokladmosse.
Täckte med marsipan, dekorationerna är gjorda i marsipan och kristyr.






Hahah som ni vet är jag ingen hejjare på att moddelera figurer så jag är svinnöjd med älgen! Jag tycker den blev lite söt, vad tycker ni?





Mindre och lite enklare tårta! Men rolig att göra.
Svårt när man får fria händer, så hoppas dom blir nöjda!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina! Som alltid...

2010-10-23 @ 13:15:46
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0