Cambridge kuren

Imorgon börjar jag en två veckor lång utrensning av kroppen.
Jag är inget fan av kurer hit och dit, men jag ska testa!
Jag har bara tänkt käka pulvret två veckor, dels för att förhoppningsvis bli av med sötsuget och dels rensa ut kroppen. Hoppas på en rivstart på några kilon så att jag fortsätter med prommisar och lchf när det är klart.

Känns som en evighet två vekor..även om det inte är det! Kommer gå fort.
Men är man van att käka något varje dag och gärna massor, så blir det en stor omställning.

Jag vet att jag hade jättesvårt för nått år sen när jag testade.
Det svåra tyckte inte jag var att stö över allt att äta utan det svåraste tyckte jag var att få i sig shaken.
Jag spydde upp och kvälde mig igenom dom, varannan vatten typ.
Men nu ska jag mixa med is och dessutom dricka dom med sugrör.
Det tror jag hjälper.

Så i värsta fall så hörs vi om två veckor typ hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0