Fredag :)

Jag äääälskar fredagar! :) Sån härlig känsla.
Även om man inte ska göra nått alls..som jag ikväll.
Bara vara hemma själv och ta det lungt!:)
Ändå skönt.
Har lite tårtgrejjs jag ska göra inför helgens tårtor, men that´s it. Det är som måstena jag har idag.
Håller på att tvätta lite..men städet är gjort! Nice :)

Har ägnat dagen åt att vara på stan (nähää??!) haha.
Med vickan..vi åt lunch på dagges (nähää???!) ;p
Strosade lite på stan.

Jag köpte veckans blommor ;p Gula rosor.
Köpte även en frpk till svärmor som har tandvärk, liten krya på sig blomma!



Fräscht med gult faktiskt.

Var och handlade lite på ica, hyrde även en film tills ikväll.



Melker kollar läget..om det finns nått spännande! :)
Han är såå snygg! Snyggaste katten någonsin..
Hans täckning är verkligen nått utöver det vanliga. Han är ingen vanlig katt och det gillar jag :)
Är man raskatt så är man ;p



Sötnöten min!

Annars då..
Jo just ja var in på bolaget en sväng.
Köpte nått nytt för mig..



Har ni nått tips på hur man dricker den här på bästa sätt?
Vet inte ens varför jag köpte den ;p Men lät gott med äpple.
Dricker man den som likör eller gör man nån drink eller grogg?
Ingen aning ;p

Svängde förbi godisarenan också..köpte nya lyktljus. Mina var slut.
Ett hett tips om ni har lyktor ute som ni vill tända på kvällen. Dom är toppen!
Brinner bara 14 timmar tror jag. Bättre än dom där dyra oljeljusen som står och brinner i onödan för att man glömmer att blåsa ut dom varje kväll.



Jättebra är dom! 10kr för en förpackning mec fem st i.  BILLIGT! :)

NU ska jag grejja vidare. Hänga tvätten och baka bottnar och förbereda fyllningar.
Så ska jag slappa resten av kvällen..så skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sourz är gott att blanda med vanilj vodka och sprite ;)

2010-10-01 @ 17:28:47
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: maria

Vad är frpk?

Filmen är helt okej.

2010-10-01 @ 19:32:27
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0