full rulle! :)

Japp så är det på flodvägen iaf..fullt upp! ;p
Men på ett bra sätt såklart.
Jag är sällan stressad.
Är ju perfektionist uti fingerspetsarna, och planerar mkt :)

Hur som helst..helgens tårtor är klara. Skönt! ;p
Visar ingen ännu, ifall någon av dom som ska få dom läser här, man vet aldrig!
Men imorgon lovar jag visa båda!

Älsklingen har just kommit hem från jobbet, han ligger och kikar på gårdagens idol.
Skönt att ha honom hemma.
Ikväll ska vi till Björn på galej, ska bli skoj! :)
Jag är duschad, kvar att göra är klä på mej och sminka mig.
Jag ska dessutom hinna klippa hjärtat och raka bort allt skägg. På honom då såklart ;p
HAhaha

Två timmar kvar..bara sätta igång!
Trevlig helg och kväll på er alla! :)
Höres imorn.

lampan som jag köpte i piteå till vårat hus långt innan vi flyttade in..fick ligga nerpackad. perfekt minne.

Min livslust lampa..en stark favorit!! :)

Kommentarer
Postat av: Zara

Mysig lampa=) Ge mig receptet på tårtbottnarna hahahah

2010-10-03 @ 07:50:46
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0