Helg snart!

HÄR KOMMER INLÄGGET SOM STRULADE INATT NÄR JAG SKULLE POSTA DET.

Vilken härlig dag det varit idag! :)
Malin har varit här hela dagen, vi har grejjat på i köket och käkat mat från rönkan, vi har sett film och robinson..ja haft skitkul helt enkelt! :)

Har gjort alla förberedelser inför två tårtor imorgon..hoppas dom blir bra! ;p
Älsklingen ligger och sover..för två timmar sen ungefär. Stackarn ska väl upp fyra..
Men då är han ledig tre dar efter det!

Så i helgen är det mkt på agendan.
-Röja i äckelrummet (vi har ett rum där vi bara slänger in skit och sånt som inte har nån given plats)
-Göra om garderobern i hallen till städskåp
-Göra om städskåpet till garderob
-Städa garaget..åka på tippen ev.
-Städa skåpet i köket
-Även skåpen i datarummet
-Tvätta upp all tvätt!
-Dammsuga och skura

Är så less på att det är oordning i massa skåpar..när man behöver nått så rasar allt ut i princip.
Även om vi oftast har det väldigt städat och snyggt så finns det dom skåpar som ser fördjävliga ut innanför. Och det mina vänner gör ont i mitt pedanthärta ;p
Så nu gör vi en gemensam insatts för att vinterbona inne ;p

Nu blir det varm dusch och sussa!
Krypa ner i renbäddat och en varm gubbe, det är grejjer det!

Var ut och flyttade om bilarna och körde in hans bil i garaget tidigare inatt..så han slipper skrapa rutorna imornbitti när han ska iväg. Är jag en bra fru eller vad?! ;P
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0