Ikea

Idag vaknade jag tidigt igen, herregud man kan tro att jag gått och blitt normal ;p
Hahaha.
Åkte på arbetsförmedlingen kl 10 och påanmälde mig.
Sen drog jag och Vickan på ikea. Inte för att jag skulle ha något, utan bara för att.
Kom ut därifrån med två påslakan set för 29kr vardera och tre blommor.
That´s it! :)

Påslakanen är jättefina, man tror ju det är nån skit när det är för 29 spänn, så det ska bli kul att se hur länge det håller ;p Värt att testa iaf.



Nu ligger dom huller om buller på golvet eftersom att jag ska tvätta dom.
Men fin grön färg! :)

Blommorna var riktigt tuffa.





Riktigt snygga..som runda rör. Hårda och vassa. Hahaha coola!



Nu ska jag förbereda fyllningarna till en tårta jag ska göra till svärmor.
Hon fyller nämnligen år på onsdag! :)

Ont i skallen, då direkt efter blir de en kokhet dusch och sen sängen! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0