Jobbhelgen är snart klar!

Jag är hemma på timmar, har en delad tur idag. Är hemma mellan 13 och 15,30
Så jag ska strax lägga mig en timme drygt.
Känner att det behövs. Har så ont i skallen.

Har precis lämnar ifrån mig halloweentårtan och dom var så nöjda! :)
Killens ögon löööös :)

Hjärtat är och jobbar, kommer hem på tisdag. Sedan är han ledig i typ sex dagar, så skönt!!
Jag jobbar i veckan, men det är bra pass!
Imorgon är jag ledig, då blire nog lite sovmorgon.

Det ska komma en kille imorgon och kolla under grunden, om det är svårt, bökig eller jättedyrt att dra in vatten och avlopp till det rummet som jag vill göra om till "tårtboden"
Spännande! :) Ska baka lite muffins åt honom, som tack för hjälpen!

Nu blire sängen ett tag, vi hörs! :)
Kram på er!



Saknar mitt lillhjärta, ja även dom stora! :)
Får se till att träffa dom snart i veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0