Onsdag.

Ja dagarna gå verkligen fort!!
Idag har jag varit på storheden med Anna, vi var på ica och handlade mat.
Satte in pengar på icakortet.

Köpte nå nya dukar där..äntligen hittade jag vita runda!
Sen åkte vi till han som har lyckas med mat och köpte tårtgrejer. Jag köpte en orange pasta färg och en christmas red. Perfekt julröd! Kommer bli perfekt i jul ;p
Så köpte jag två förpackningar med äggvitepulver. Som jag använder till kristyr.
Och en spray, som man sätter i formarna så inte bottnar och sånt fastnar.

Var väl hemma kring fyra..
Städade lite grann och gjorde en botten till en tårta på fredag.
Den blev verkligen perfekt som vanligt!! :)

Svärmor har varit hit ikväll, hon hade med sig sin kompis Carina. Som hon umgås med, jag och Mona har även varit till Carinas stuga några gånger :) Gud så mysigt..pratat inredning och allt möjligt!! :)
Carina ville komma hit och se hur vi bor.
Bjöd på lite fika! :)



Bullar och falska toscarutor.



Muffins med blåbär, vit choklad, lite mörk choklad och citron.
Låter mkt i muffins, men dom är verkligen supergoda!!

Chokladmacrooner med nutella frosting mellan. Och vanliga macrooner med chokladganache mellan! :)
Mumsigt värre!


Jag och Anna var även på byaboden, en tygaffär här i stan. Hittade nya gardiner.
Lånade hem ett par för att testa..och dom blev perfekta!
Och jag har fått godkänt från maken också ;p Så imorn köper jag dom!!
Hade nämnligen lovat honom att INTE köpa nått alls den här månaden.
Men det gåååår inte. Dom var såååå fina!!
Mona och Carina tyckte också att dom passade perfekt! :)

Ni får se imorrn!
Bara ta fram symaskinen och fålla!
Nu ska jag käka lite grillad kyckling och se på Gray´s Anatomy. Har det på inspelning.
Hej då :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah, visst är dom? ;D

2010-10-28 @ 22:26:46
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0