tisdag

Igår var jag på stan, handlade och hämtade ut ett paket. Var även på arbertsförmedlingen.
Skönt att ha det bortgjort! ;p

I paketet låg en jacka..har sökt så länge efter en "vindjacka/höstjacka/alltiallojacka"
Och den satt perfekt! ;) Marin blå tror jag att den är..ja mörk blå iaf, eller blå ;P hahaha!!
Visst kanske inte den snyggaste, men den fyller sin funktion när man är på prommis eller bara ska in och handla eller nått. Har ju faktiskt min fina vinterjacka också :)
Tänk så lycklig man kan bli över en jacka.
Att den var billig skadar ju inte ;p

Hur som haver så kom lucaz hit igår efter skolan..vi åt kebab i pitabröd till middag, mumms!
Sen efter maten drog vi till storheden och köpte nya datastolar.
Känns toppen ;p värsta fåtöljerna typ haha!
Sen på kvällen såg vi prins of persia, skitbra film!



Gode snygg han jake ;p

Nu har jag varit vaken sen innan sju..värsta tidiga.
Gjort frulle till ungen och kört honom till skolan.
Nu ska jag ut på prommis.

Dom ringde och ville att jag skulle jobba idag 12-21 perfekt :)
Och imorrn 7-12 16-21 också perfa :)
Så glad jag blev!!

Så bara bege sig ut och promma så man hinner duscha och göra sig klar att jobba!
Ha en härlig tisdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0