torsdagen slut..

Ja dagarna går så fort, lite skrämmande ibland!
Har iaf varit till tandis idag..lagat två små hål och gjort en rejäl undersökning. Känns toppen.
Känns så skönt att inte vara rädd för att gå till tandläkaren något mer. :)
Kostade ju bara 1100 idag, så man får la vara nöjd ;P
Ska dit igen 26 okt.
Men sen har jag en tip top käft ;p haha!!

Efter tandis drog jag till storheden. Handlade på ica maxi och mötte upp en kompis.
Sedan köpte jag tårtkartonger med separat lock. Billig, 7,50 st.
Törs jag säga att jag köpte 200 st!! :)
Im soo happy ;p Nu kan jag göra massor med tårtor!!!



Malin har varit här ikväll, Mattis har kollat och fixat hennes dator. Var nå gorm.
Moa är också här och hälsar på, alltid lika skoj!
Hon ska hämta hennes hund Tuva på djursjukhuset imorgon.
Hon har legat inne och varit sjuk, men nu är hon på bättringsvägen får vi hoppas.



Nää nu är det dags att hoppa i säng, krypa ner till maken.
Han börjar svintidigt imorrn så han sover redan.
Inte ofta jag får krypa ner till honom, jag somnar ju som bekant på en sekund! :)
Älskar verkligen honom, han är mitt allt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0