vilken toppenkväll :)

Jag är så mör idag..så hälften vore nog! :) Fy fan vad skoj vi hade igår. Längesen jag hade så roligt ;p
Har ont i armen av bowlingen och ansiktet och magen av allt skrattande ;p Vilket härligt gäng!!
Måste göra om oftare!!

Vi träffades hos oss..kring fyra typ. Lodade på, drack lite gott och sen åkte gubbarna iväg och köpte pizza.
Vi tjejer fastnade i husprat och annat skoj! Sen åt vi pizza och spelade med andra ord. Jättekul! Tjejerna vann ;p

Kolla vilket fint fat jag fick av Sara när dom kom, på fot, ett glasfat.
Precis ett sånt som jag velat ha men inte hittat. Nämnde åt henne att jag har bara ett fat på fot..för ett tag sen när dom var här och hämtade en tårta på ett annat fat. Hur som helst..hur gulligt som helst att komma ihåg det! :)
Supersnällt!!





Passade ju perfekt till fikat vi hade efter maten! :)



Hoppas det är okej Zara att jag lånar lite bilder från dig?!
Du har ju sån grym kamera!! ;p

Det var så skoj..Verkligen!

Bowlingen var jättekul, inte först då söög jag verkligen, men efter ett tag, då jäklar! :)
Gjorde flera strikes :)
Nya stället var också fint, alldelles nybyggt.





Nu måste jag vila skrattmusklerna och armen inför nästa sväng som vi måste ta snart! :)
Ska strax köra iväg maken till tåget..och köpa nå mat åt mig..är så hungrig.
Varit helt död idag..städat efter gårkvällen, that´s it. Annars har det varit soffan för mig ;p




Kommentarer
Postat av: Zara

Så klart att du får låna bilderna =o) Kram!

2010-10-17 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0