stan ;p

Idag vaknade jag tidigt, för att vara mej alltså ;p
Slog upp mina bruna juveler kring åtta halv nio!
Upp och duscha, åt frukost och slöade framför tven :)

Smsade Malin och hörde om hon skulle med på stan..javisst! :)
Målet var som sagt att köpa lite sminkt..
Och målet är uppfyllt.



Enda jag inte köpte var kajal, men den jag har är inte slut ännu, så jag väntar.

Hittade en bh och vantar också..kan man inte få för mkt av!



SÅ var det med det.
Vi var in på dagges och käkade en sen lunch. Mumms.
Kycklingmacka..skit längesen jag åt en sån. Väldigt god.
Så köpte jag med en räksallad...den tar jag till idol ikväll :)

Nu ska jag strax åka på ica..behöver fylla kylen och lite till.
Ikväll ska jag he mig uti skogen och tjuva ris..och göra fint ute i lådorna och nån kruka.
Hoppas de blir fint..har köpt massa ljung och ett kål..

Funderar även på att sätta upp ullareds gardinerna..bara testa. Tror inte de kommer bli fint..
Vad tror ni..är det min stil??


Kommentarer
Postat av: Zara

Tack , Ja hahaha jag skrattade nog lika mycket , Du har då fyndat på stan ser jag, NICE=) Nja jag hittade en Barbatröja till Milly och ett nagellack till mig Krille blev utan Hahaha

2010-09-27 @ 20:32:18
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0