Ullared!

Jag kan väl inte säga att jag är super impad över Ullared, men definitivt värt ett besök! :)
Hade de varit mindre folk där och mera skyltat/uppdelat mera så hade de varit toppen.
Men som sagt..ändå kul att se och uppleva det!

Handlade en del..
Men mest kläder till kidsen. Så kul!
Kom ut med två stora påsar..kanske inte så mkt med tanke på andra som hade vagnen/vagnarna överfulla :)



   



Köpte en poncho och ett svart långt linne till mig själv.
Och en väska och plånbok och sminkväska.

  


En jätte söt ljusstake till jul ;p



Klippsaxar, lösnagelborttagning och parfym.

     

Plattång till Cissi och gardiner, strumpor och knivar.

   

Kläder till Pauline:



Tröja till Cissi och Lucaz:



Kläder till Olivia och Harry:

        

Tröjor till Ukke:

 



Köpte skyddsöverdrag till kuddarna och till bäddmadrassen. Supersmart, att bara ta lös och tvätta dom så slipper man tvätta kuddar så ofta!

Sen kunde jag inte motstå den här söta muggen..
En jättestor mygg med stickad "tröja" så man inte bränner sig. Följer med ett kit med choklad..så man kan göra lyxig god varm choklad. En liten mini visp följde med! Ska nog testa den ikväll! :)

Tror nog att jag fick med allt :)

Kommentarer
Postat av: Zara

Åhh jag vill också dit =) verkar finnas mycket snyggt där=)

2010-09-24 @ 08:37:55
URL: http://millybus.blogspot.com
Postat av: Victoria

Fan vad avis jag är på dig! Jag vill också på ullared! :) Gick det mycket pengar?

2010-09-25 @ 20:29:04
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0