Helgen är slut :(

Men vilken skön och härlig helg vi haft! :)
Behövdes verkligen. I fredags var vi och handlade som sagt..
Grillade på kvällen, Anna och Staffan var här på middag. Mkt gott var det.
Och så jävla kul alltså. Skrattade så mkt att jag fick träningsvärk i magen ;p

   

Så söt blomma vi fick av A och S i fredags, och en liten sten som värmer hjärtat! ♥

Lördag var vi väl upp vid nio kanske..röjde undan all disk och sånt.
Som det såg ut här hemma ;p
Var barnvakt ett par timmar till mattis brorsbarn och sen gjorde jag en tårta.
Lämnade den och sen drog vi till micke i piteå.
Så kul! Åt tacos och spelade spel.

Idag har vi sovit lääänge, halv ett klev vi upp. Såå skönt! Sen slappade vi, städade lite och så köpte vi mat från dagges, en räksallad! Mums! ;p
Sen somnade jag en sväng på soffan..så skönt. Helt galet.
Men det märks att det har varit mkt nu..brukar inte sova så här mkt, men är man helt slut så måste man ju ta igen sig nån gång.

Nu ikväll har vi ätit marängsviss och sett biggan. Nu är det nog dags för sängen igen ;p
En dusch först kanske.

Just ja, jag och lillsyrran var på dollar i fredags och där hitta jag det här huset..
Såå fint! Älskar hus! Ljuset jag köpte där brinner jättefint också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0