Kväll..

Ja då är frågan vad jag han med på min lilla lista..;p
Hahah jaa ganska mkt tycker jag, även om jag visst att jag inte skulle hinna allt.
Kidsen kom hit vid tre..och övervåningen tog flera timmar att städa.
Puh! Längesen den fick sig en sån genomstädning.

Dagens måsten är:
- Dammsuga och skura både uppe och nere.
- Hänga ut sängkläder och renbädda sängarna uppe.
- Skura båda toaletterna
- Tvätta   Har även kvar tvätt, fortsätter imorgon.
- Vattna alla blommor
- Dammtorka heeeela huset (tar nedervåningnen imorrn också)
- Vika in tvätt
- Torka alla lister Tar nere imorrn.

Ja kort och gott är jag nöjd, med tanke på hur länge de tog där uppe.
Men så skönt att ha det gjort.

Imorrn blir det mera städ, mys med lillgumman som är hemma med mig, och förhoppningsvis lite bak och lite fix i tårteriet.
Längtar faktiskt till nya veckor numer ;p

Ska hopp in i duschen och lägga övriga kids.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0