Onsdag kväll :(

Dagen har rullat på ganska i ett faktiskt..och det är alltid roligt på ett sätt! Händer ju något då :)
Började dagen halv åtta typ. En dusch och gjorde oss iordning. Åkte på colorama och bytta en list, in på Lidbergs och köpte en ny list. Sen till tårteriet och skulle börja såga till listerna runt kaklet..
Men listen var för smal..så tillbaka till Lidbergs och köpte en ny list.
Väldigt roligt faktiskt när man gör något för första gången..nu kan vi kakla och foga och fixa :)
Roligt! :)

Rörmockarn har varit i veckan och dragit vattnet. Blev bra :)
Så nu är det bara småfix kvar.
Bla en ikea resa på fredag för att köpa det sista.
Sen ska jag skicka in papprena och vänta på att dom ska komma och godkänna lokalen! :)
Spännande!

Jag och Anna drog på storheden en sväng idag, åt en mjukglass. Gott :) Första för iår.
Handlade mat, blommjord och penseer. Ska nog göra vårfint på bron och altanen imorrnkväll efter jobbet.
Köpte nya solbrillor på lindex, pilot. En ny bh, parfym, mascara och puder.

Nu ska jag kika lite tv och ta en dusch innan bäddan.
Börjar ju 7 imorrn :)
Längtar faktiskt..länge sen jag jobbade.

Nu ska jag göra en inköpslista till ikea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0