Påsken närmar sig.

Lördag och jag saknar mitt hjärta. Gud vad det är jobbigt när han är borta!
Idag har C sovit över här, mysigt ♥
Vi har varit och hälsat på sis och kidsen, åt middag där. Mums! Fläskfilegryta/sås med pasta :)

När vi åkte därifrån så svängde vi om skogen och snodde lite påskris ;p
Hatar att sno, känner mig som värsta hemska människan. Men vad fan gör man?! Alla kan väl inte köpa påskris?
Jaja nu är det gjort iaf ;p

Så nu är flodvägen 4 påskpimpat ;p Hahah!
Gillar inte gult i inredning så därför brukar jag inte pyta påsk så mkt..men lite ris iaf. Och en kyckling på köksbordet. That´s it! Haha.



        

Snyggt va?! Inte så mkt, men en liten smakbit iaf.
Nu ska jag nog baka, kanske macarons.
Såå längesen! Kanske gula? ;P

Satte lite ris i tulpanerna också..fint va?!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, jag såg dina fina tårtor du gör. Jag funderar om du tar upp beställningar? Min son ska döpas i slutet av Maj och jag hade gärna velat köpa en tårta av dig :) Du kan svara via mail och uppge ett ungefärligt pris om du vill göra en tårta.

2011-04-16 @ 20:26:28
Postat av: Lisa

Det e så fint med ris i tulpanerna. Oj vad jag vill köpa tulpaner!

2011-04-19 @ 20:21:38
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0