Redan torsdag..

Och dagen då hjärtat åker och jobbar igen. Fy fan! Hatar det här. Men jää livet går vidare ;p
Nu blir han borta till långfredag..blää :(

Idag har jag gjort en tårta, supermario ska det föreställa ;p Men ser mer ut som en bonde tycker jag! Hahah!
Hoppas tjejen blir glad iaf ;p

Mattis har varit och grejja med skotern, som varit in på lagning och bytt variator. Svindyrt. Olägligt, men vad göra?! Bara bita i det sura äpplet.
Blir nog bra! Men skattepengarna hade gärna fått komma igår ;p

Idag ska jag städa! Vi flyttade mitt stora kylskåp och en garderob vi haft i tvättstugan igår till tårteriet, och det blev jäkla stort helt plötsligt :)
Nice!
Kanske åker jag till tårteriet en sväng. Vi skulle behöva få in ungen!
Men det jag silikona tror jag blev bra! Inte lätt när man gör allt för första gången!

Jaja men vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0