Söndag.

Känner mig lite nedstämd, vet inte varför igentligen. Är ju alltid så dom första dagarna när maken åkt iväg för sin jobbvecka borta. Veckan går alltid fort och oftast smärtfritt ;p 

Jag jobbade 8-21 igår och det gick himla bra! :) Skönt att göra lite timmar när ändå Mattis är borta.
Idag är planen att storstäda hela huset!! Är så less allt damm som syns nu när solen skiner in hela tiden.
Sen kanske kidsen kommer.
Men ska börja med en dusch iaf så jag piggnar till lite.

Dagens måsten är:
- Dammsuga och skura både uppe och nere.
- Hänga ut sängkläder och renbädda sängarna uppe.
- Skura båda toaletterna
- Tvätta
- Vattna alla blommor
- Dammtorka heeeela huset
- Vika in tvätt
- Torka alla lister

Sen skulle jag vilja hinna baka också..kommer inte ens ihåg sist jag bakade nått.
Så trist!!

Men dags att sätta igång om jag ska hinna allt!!
Får väl se vad jag hunnit ikväll ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0