Tisdag.

Jag förstår inte riktigt hur tiden kan gå så fort, dagarna bara svissar förbi.
Idag är det fem dagar sen Mattis åkte och jobbade. Hopplöst länge, men det känns okej :)
När det börjar bli onsdag så gåre snabbt ;p
Fan vad jag tjatar om honom! Hahah Men vafan han är ju mitt ALLT!! That´s It!

Idag har jag och P varit i tårteriet och grejjat. Har städat endel och röjt undan massor med saker.
Vi åkte på tippen med massa skrot och skit därifrån.
Skönt :)

Sen köpte vi glass för att vi varit så duktiga ;p
Senare kom Vickan och hennes kids dit och hade också köpt med sig glass, vilken tur för p som ätit två glassar idag ;p Mosters lilla gullegris!

Tog även med ett tyg som jag haft hemma en längre tid...satte upp det på framsidan av disken, så det blir lite liv i den annars vita idyllen :) Ska visa er någon dag lite före och efter bilder från stället :)
Jag trivs verkligen såå bra där, känner mig så trygg!
Och vetskapen att det är mitt livsprojekt för det hela ännu härligare! Jag som egen företagare..det är mäktigt! :)

Nåja! Nu ska jag ta en dusch och sen dö i soffan. Imorgon ska jag upp tidigt och städa.
Sen åkt på lite ärenden och även till tårteriet.
Kul att ha fullt upp! :)

Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Klart att man får tjata om sin karl i bloggen, det är ju det den är till för ;).

I morgon kommer min älskling hem och fy sjutton vad jag längtar, hihihi!

2011-04-19 @ 21:06:50
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0