Trött och less.



Jag känner mig jättetrött och less i kroppen. Mkt på gång och mkt att göra, förmodligen därför. Även om jag gillar att det är mkt som händer just nu så är det ändå jobbigt.
Jobbigt att inte ha nån stor familj som kan hjälpa..allt får jag göra själv. Eller snarare leja bort det jag inte kan.
Mattis är jätteduktig och hjälper till när han är ledig, men nu känns det i kroppen att han varit borta en vecka, mkt träningsverk i armar och ben. Även om jag lejer bort mkt, så är det otroligt mkt att göra, mer än vad någon kan förstå.
Bara idag har jag varit där i fem timmar och i princip satt in hyllplan i köket och städat och röjt och torkat.
Men i princip så syns det inte vad jag gjort. Lite frustrerande bara.
Finns ju några guldkorn i livet som jag verkligen uppskattar. Och ännu mer nu när det varit så mkt i lokalen, hade inte kunnat gå utan dom!

Mattis så klart, big sis, Niklas och Anna. Ni är guld värda!! :)
Tror inte ni förstår hur glad jag är för att ha er kring mig!! Betyder massor!
Utan er hade det aldrig gått!!


Förlåt, så trist inlägg ;p gillar själv inte alls när nån gnäller i ett helt inlägg. Men jag var tvungen!

Imorgon kommer äntligen Mattis hem! Som jag längtar!
Veckan har ändå gått fort. Tur det ;p
Lill sis kommer också imorrn, stannar över helgen! Yey!!
Vi pratade om att premiärgrilla imorrn! :)

Har en tårta till lördag..annars blir det en lugn helg, lite pyssel i lokalen så klart.
Sköt om er!
Nu måste jag dammsuga och skura så det är rent imorrnbitti när älsklingen kommer hem!
Ska även slänga ihop nå kalljästa frallor till frulle ;p

Hej då så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0