Två dagar kvar.

Redan onsdag alltså..gud så tiden går fort, för fort ibland. Nu är det ju inte länge tills min lokal ska dras igång.
Även om jag inte kommer ha öppettider till en början så vill jag ju ändå vara igång så att jag kan ta emot beställningar.
Men det går riktigt bra med lokalen. Elkillen har gjort klart all el igår, blev fint. Och fläktkåpan och spisen är på plats. Väntar på rörmockarn nu..sen är det lite piff och sen är det klart ;p Så jäkla skönt att få ett eget ställe!!

Onsdag redan..två dagar kvar till maken kommer hem. Som jag längtar. Som vanligt då.
Undrar om dagen kommer nångång då jag inte längtar efter honom? Tror inte de ;p haha!!

Idag håller jag på med två tårtor som ska hämtas ikväll. Och så ska jag till lokalen och grejja. Måste städa. Så dammigt efter allt bygge och elkillen. Så städa ordentligt och sen sätta in all hyllplan och dom sista dörrarna.

Vi hörs! Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0