Äntligen helg ;p

Gudars då ljuvligt med helg :)
Kan inte med ord beskriva..
Har ju börjat på ny avdelning, så allt är så nytt, så huvet blir slut lite snabbare :)
Men trivs bra! Få bara se hur länge jag får gå på vicket, inte så länge tror jag dock.

Nåja! :)
Har varit i tårteriet i veckan, jobbat med en beställing till idag. 50 minibakelser och ett mindre hjärta till brudparet.
Hoppas dom blir nöjda!

Ikväll har vi varit på middag hos svärisarna..piroger, sallad och sås. Mums! :) Hon hade gjort en trädgårdspaj till efterrätt. Gott!
Nu har jag just gjort efterrätten till imorgon..
Blir mjölkchoklad pannacotta ;p Med hallon till!

Ska nämnligen ha en liten kräftskiva här hemma imorgon..
Girls only ;p
Det blir jag, Anna, Sara, Kicki, Lisa, Lotta, Vickan :)
Mys ska det bli.
Så klart har endel bangat, men det förväntade jag mig ;/ Trist!
Nåja, vi ska då ha skitkul! :)







Nu ska jag se igen lite true talant som börjat i veckan! :)
Natti!

Ska kompensera er med en drös bilder från imorgon..
Har varit så dålig på det på sista tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0