En vecka går snabbt..

Har ju inte uppdaterat på en vecka..tiden går så fort! :)
Men iaf så har jag bara jobbat ändå så inget spännande att skriva.

Jag längtar tills jag ska bli moster igen ;p Bara tre månader kvar. Snoosa bääse..så mysigt ♥

Idag slutade jag tolv, mkt skönt. Tog en burgare till lunch på johnnys utanför godisarenan. Mkt god.
Lunchade med anna och myste på. Sen fick vi något ryck och åkte hem till oss och började baka bullar och koka saft. Med en saftmaja..Heheh kul att testa, men kändes krångligt.

Får mest troligt gå på ett vik där jag jobbar, så håller tummarna ;p

Och imorgon jobbar jag bara till tolv, ljuvligt.
Längtar som fasiken till jag får klappa älgarna på moose garden ;p

Varit på bilbingo ikväll med ett glatt gäng, men vi vann då inget. :(

Nu ska jag slänga ihop nå kalljästa frallor sen blir det bäddan.
Natti :)

Kommentarer
Postat av: moa

vad kul att du längtar, jag med! ;)

du är och kommer förbli världens bästa moster!

2011-08-10 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0