Kräftskiva :)

Oj vilken underbar kväll :)
Kunde inte blivit bättre!!

Alla kom kanske runt fyra fem, vi myste på med välkomstdrink och tilltugg :p
Sen grejjade vi lite med maten, dukade och ställde fram allt.
Vi hade lite knytis så alla tog med sig lite av varje. Mums :)

Hattarna på och kvällen kunde börja ;p



Så gott det var. Trotts att det är mkt jobb för lite mat. Men Kicki hade gjort en supergod lax cheesecake och Lisa hade gjort en västerbottenpaj med topping, Anna hade gjort nå goa ägg och en god röra, Vickan hade med räkor och jag hade gjort sallad och bröd..majonäs och aioli också. Så gott. Snittar hade vi också som Sara gjort.

        


     




efterätten, mjöklchoklad pannacotta med hallon, supergod! :)

Hade en riktig härlig kväll, vi lekte lekar, lyssnade på music och körde lite jag har aldrig ;p
Anna var ju så klart lekledare, med betyget MVG :)

Klockan var efter tre när jag låg i sängen..
Vaknade typ halv två ;p Nu har jag och hjärtat röjt undan allt, duschat och ska åka iväg.
Vi tänkte hälsa på syrran och hans brorsa kanske. Så blir det tacos ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0