Längesen ;/

Jo det kan man verkligen säga, glömmer bort bloggen hela tiden.
Får göra ett ryck nu när hösten närmar sig ;p

Vi har varit på en kort semester förre helgen, till Östersund. Ja det vet ni ju ;p
Det var såå mäktigt att få gå in och klappa älgarna, stora bamsingar på 500 kg. Stora horn..
Så fina! Och för att inte prata om bäbisarna :)
Riktigt skönt att komma bort några dagar!

Nu jobbar jag vidare på svb, fick ett vik på nedre plan, så jag är nöjd ;P
Få se bara hur länge jag får gå kvar.
Men mkt korta turer, så jag kan jobba i tårteriet också! :)

Nu ska jag se en film..
Så vi hörs. Skulle bara uppdatera lite ;p
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att det går bra för dig i Tårteriet! :)

2011-08-19 @ 15:49:30
URL: http://www.iannashus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0