onsdag redan..

Jobbat till kl 17. Sen skynda jag mig hem och fick i Lucaz nån mat, han skulle nämnligen med en kompis på badhuset, så får se när han dyker upp här. Han ska sova över idag ♥
Jag gick sista dagen på vicket idag, suck! Skulle visst komma någon från hemtjänsten. Men så är det ju inom kommunen. Trist faktiskt, ganska skönt att ha ett schema att gå efter.
Men ganska skönt att komma tillbaka till mitt gammla ställe ;p

Nu ska jag och hjärtat mysa ner i soffan. Se lite på tv.
Jag hade igentligen tänkt hinna iväg och sno lite tallris till mina lådor, men jag tror jag gör det imorgon istället.
Blev lite lat nu..disken är gjort och tvättmaskinen är startad. Det får räcka för nu :)

Micke kommer och sover ikväll med..så få se om det bli nån film eller något spel kanske :)

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0