Tisdag

Jag var ledig igår efter jobbhelgen, och gud så skönt det var ;p
Tror inte jag törs säga hur länge jag sov igår..eheheh till halv två!!
Oj så skönt det var :) Och tänk att jag hade inte något dåligt samvete heller ;p
Efter vi vaknat hämtade vi kidsen och åkte upp till bredis.

Umgicks med Mattes bror + kids, mkt trevligt :)
Grillade korv och parisare.
Sen åkte vi på alder..tog ett kvällsdopp med alla kids :)

Idag har jag jobbat en kort kväll..
Kidsen sov över inatt och vi vaknade och käkade frulle, sen tog vi en tripp upp till breåkers igen :)
Myspys!

Maken har köpt sig en fyrhjuling idag..:)
Roligt för honom!



Nu ikväll så slog vi på en film..
Black Swan..
Oh lord. Därför jag hamnade här. Fy vad äcklig, hemsk!
Tacka vet jag Leila bakar..
Vad skulle jag göra utan tv4play? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0