Alla hjärtans dag ♥

Jag gillar alla hjärtans dag ;) Visst håller jag med om att det är lite löjligt att det ska vara en viss dag som man uppvaktar varandra lite extra. Men jag gillar det ändå, gulligt tycker jag! :)
Jag har jobbat dagen till ära..12-21. Kul värre ;P
Men när jag kom hem från jobbet väntade mat och en gigantisk bukett på mig :)
Såå vackra! Luktar ofantligt gott.



    

Jag köpte tulpaner till maken..haha men tror han uppskattade dom här mera:

'

Annars har vi haft en mysig helg med mkt inplanerat! Precis som jag vill ha det :)
Var supertrevligt i Pitaå hos Bens och Sara. Så härliga människor!

Jag jobbar samma pass imorgon, sen är jag ledig ons och tors. På ons lutar det åt att kidsen kommer och sover över. Då åker vi igen till Piteå och till Micke på äventyr. Grillar lite osv. Bara vädret tillåter! :)

Idag har älskligen sålt ena skotern. Känns skönt. Han vill igentligen ha en annan skoter, till nästa vinter. Och jag är för rädd så jag tar ett sabbatsår, så varför ska vi ha två st? Bara dumt, det är ju inte billigt direkt att äga dom.
Så idag bläffrade jag i 35.000 rikstaler :) Inte ofta de händer..



Tur att dom är i väl förvar på makens konto nu iaf, det suger lite i shoppingtarmen ;P

Hoppas ni alla haft en härlig alla hjärtans dag! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: jo vi kommer då

2011-02-15 @ 16:46:10
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: Britta

Frida, jag såg att någon undrade vad det kostar och om det går att beställa tårta via dig?

Jag är också nyfiken : )

2011-02-16 @ 08:01:43
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0