Onsdag.

Gokväll i stugan. Ni glömmer väl inte Sveriges Mästerkock ikväll på tv ;p Mitt favvo program!
Heja Jennie :)

Annars har jag det himlarns bra.. lillsis har åkt hem idag :( Trist..mysigt att haft hon här. (mindre mysigt med en damphund och alla hennes grejjer överallt ;p höhöh men de säger vi inte högt;p )
Så nu är jag själv igen. Men det gör inte nått, imorgon kommer ju älsklingen hem :)

Håller på att grejja med en massa tårtor..gjort bottnar idag, och ska grejja med lite dekorationer nu.

Köpte nya liljor för nån dag sen :)





Så himla fina. Och jaa jag kommer nog fortsätta lägga upp bilder på alla blommor jag köper ;P
Men jag besparar er tulpanerna jag köpte idag..ahah nån måtta kanske ;p

Jag och Moa svängde ihop lite semlor igår. Gott, men nää jag är inte så superförtjust i semlor.
Tycker dom är mäktiga och nää för mkt!! Hahha faktiskt.
Gottegris som jag är ;p



  

Nu ska jag vidare..kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0