Onsdag

Nu är det väl ändå ett tag sen jag uppdaterade, med undantag från förra tårtinläggen.
Har jobbat ganska mkt, helgen och kväll idag. Sen har jag ju massa annat på g också ;p
Så bissy ;p

Igårkväll var vi till en kompis i Piteå, Micke. Vi åt gott och spelade spel och härjade.
Så trevligt! Var så länge sen vi var till honom, han har haft en vattenskada i köket nämnligen! Så det var kul.

Vi handlade lite igår också, och ja vad säger man. Tulips it is! :) Jag kan inte gå förbi dom bara..he går int.
Jag bara måste köpa minst två förpackningar!
Den här gången blev det rosa och röda. Älskar dom röda..lite rödcerisa kanske ;p



Nu ska jag in i köket och härja, baka en botten till kommande tårtor.
Och göra lite dekorationer, har lite nya grejjer jag måste testa.

Sen blire en dusch och sängen. Imorgon ska vi upp före satan själv..
Håkan kommer med Pauline vid sju..även syrran kommer då.
Sen ska vi packa in oss i bilen och åka på jokkmokks marknad. Men först ett litet möte ;P
Jag har faktiskt aldrig varit på marknaden där..så det ska bli väldigt spännande.
Dom har inte lovat så kallt, så det får vi hoppas stämmer!

Kanske kommer det nån bild därifrån om jag kommer ihåg kameran.
Saknar min iphone massor, den har varit inne sen förra måndagen, alltså 9 dagar.
Så jag hoppas jag får min nya snart!

Sen saknar jag Melker supermkt! Helt galet hur man kan sakna en katt så mkt!
Hör honom fortfarande, när han springer i trappen, äter och andas. Läskigt värre.

Nåja! Nu ska jag grejja vidare.
Hoppas ni mår bra där ute!
Adjos!



     

Kommentarer
Postat av: Lisa

naaw söt du är! Du får mer än gärna komma över på fika någon dag oxå!

Läste om Melker... min kuson hade perser och han fick samma som Melker och insjuknade ganska fort han med. Jag förstår att du saknar honom och jag känner igen det du skriver om att man hör dom. Det var samma för mig med vår katt, felicia, oxå perser.

Tack för tårtorna Frida! Du är bäst!

2011-02-03 @ 06:51:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0