Fredag! ;p

Gud så skönt med helg! :) Äntligen är hjärtat hemma!! Så mysigt ;p
Jag jobbade till 14 sen åkte jag hem och hämtade maken, så for vi på ett litet besök.
Åh så bra det var :) Jag hoppas det kommer bli bra ;P
Wiiieeh! :)

Ljusen är tända, tulpanerna inköpta, maken är hemma och det är fredag! :)
Kan det bli bättre?!
Jooo för vi ska äta tacos!
Hahaah!!

I måndags köpte jag ju tulpaner på buketten, men dom har redan sloknat. Trist, så jag köpte nya på ica nyss!
Älskar verkligen färska blommor, eller snittblommor man kanske säger ;P
Lägger gärna pengar på det!





Dom vita fick flytta över i en mindre vas..brevid amaryllisen som blommar ännu ;P



Ser ni vad som finns i glasskålen?! Hiihih fredagsgotta!!

Liljorna har börjat blomma nu :) Luktar så gott!! Men undrar varför endel är som bruna/vissna/torra redan?
Vi kanske har för varmt inne? Ingen aning.



Trevlig helg på er alla! :)
Nu ska jag mysa med hjärtat och planera ;p hahah!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0