Ny vecka med nya tag.

Vilken tuff vecka jag har bakom mig..och förmodligen lika tuff framför mig, lite lugnare kanske :)
Var och grejade på företaget förra veckan, varje ledig tid som jag inte jobbade.
Såå roligt!
Var där idag med..men det jävlades och jag kände mig riktigt ensammen, så jag åkte och gjorde lite ärenden istället. Maken har varit i fjällen under helgen och nu är han och jobbar, kommer hem tors kväll. LÄNGTAR!!

oj så trött jag blev, en dusch och hopp i säng.
Anna har varit här ikväll, vi har sett film och slappat!

KÖpte mig vita tulpaner idag :)
Nähä säger du de va...haha!



Riktigt små och krispiga, dom syns knappt ;D Förhoppningsvis så står dom sig lite extra länge.

Svängde om Önska idag..ficke ett presentkort av Maria, Marcus och Björn när jag fyllde år.
Tack snälla ni! Kolla vad jag köpte;



Tre mindre skålar i Gerbera serien. Älskar färgerna tillsammans!
Tydligen ska creme färgen utgå och ersättas med vit istället..
Älskar vitt så det gillar jag, men mindre kul att det utgår, har ju hunnit köpa endel sen jul ;p
Det löser sig nog!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0