Deppig..

Känner mig deppig..ni vet som man kan känna ibland. Allt känns bara lite småpissigt.
Skulle ha städat och så hemma idag..men har inte orkat alls. Sovit en liten sväng på soffan.

Sen åkte jag och hyrde en film..fick totallipa..och det hjälper ju inte ;p




Jag gillar ju sånna här filmer..jag bölade som en toka!

Nu har jag tagit en dusch..och känner inte alls för att städa. Fast det är så äckligt här hemma så jag spyr snart!
Ovanligt faktiskt att jag kan ha det så här svinigt.
Tror jag åker upp till svartlå igen..myser med kidsen, dom får mig alltid på bättre humör!
Mina älsklingar! ♥

Blir väl en si så där tredje gången jag åker upp i helgen..
Men det är det värt när jag inte vill vara hemma..

Sköt om er där ute.

Kommentarer
Postat av: Zara

JObbigt när man känner sig deppig & har ingen bra förklaring heller på... Men ibland är de skönt att gråta ut lite grann =)hoppas du känner dig bättre nu=)

2011-05-01 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0