Fredagsmys :)

Dagen har gått riktigt fort faktiskt! :) Har hunnit med endel också.
Ikväll har vi sett en bra film..





Känns så bra, bla har jag ringt en massa samtal. Bla till skatteverket och en del försäkringsbolag.
Och vad jag lär mig saker :) Roligt faktiskt. På måndag ska jag träffa "min" affärsutvecklingskonsult för att bestämma vilken försäkring jag ska välja. Sen är det bara lite småfix kvar i tårteriet, köra lite skrot, fästa fast diskmaskinen på något sätt och sätta upp en spegel och småtjaffs. Sen är jag klar! Bara posta in papprena så att kommunen kan komma och godkänna lokalen :)

Jag har varit hem till Malin på en kaffe i eftermiddags, alltid lika trevligt! :)
Efter det har jag varit och handlat, röjt undan gigant disken, skurat toan och nu även duschat.
Kvar att göra ikväll är renbädda och vika in endel tvätt.
Men känner mig inte trött ännu, så jag ska nog kika på kvällens avsnitt av Så Ska Det Låta!

Imorgon kommer lillsis med karl hit på middag, även Anna och Staffan kommer också. Ska bli riktigt trevligt! Grilla och spela spel! Har gjort egen marinad ikväll..hoppas den blir bra! Lagt fläskytterfilen i den redan ikväll ;)
Bästa köttet enligt mig iaf!
Måste plantera ut mina penseer imorrn, köpte som för en vecka sen kanske.
Dom börjar bli lite hängiga, måste rädda dom :)

Åh hittade en återförsäljare av världens bästa marsipan också idag! :)
Är superglad! Bästa nyheten hittills :)

Nää nu ska jag kika lite på datorn..
Imorgon ska jag visa er senaste tårtan..en väldigt enkel gräddtårta..
Natti!



Kommentarer
Postat av: Elina

Vi såg också den igår kväll. :) Bra men hemsk. Tänk att det finns människor som är helt oskyldiga som sitter inne. :/ Usch!

2011-05-07 @ 09:54:18
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0