Ikväll har vi varit på..

Starta eget kursen som jag går. Den är varje tisdag och torsdag kväll. Idag handlade det om ekonomi och sånt. Spännande. På tisdag är det bokföring, jag längtar faktiskt :)
Tur att älskligen är hemma nu så han kan följa, han som har sinne för siffror.

Lucaz är här och sover över! :) Stora killen har han blivit, klarar så mkt själv nu för tiden.
Syrran fyller 31 idag, så vi var dit och firade henne igår. (eftersom vi varit på kurs ikväll)
Vi gav henne blommor och tv-serie boxen Våra vänners liv. Hon har velat ha den länge, så jag slog till!

Imorgon ska jag upp sju och väcka L, se till så att han äter frulle. Och skicka honom till skolan.
Maken sover sen nån timme tillbaka, han ska jobba extra imorrn. Så han åker hemifrån typ fyra på morgonen :(

Jag känner själv att så mkt blir "lidande" av att det är så mkt kring företaget.
Bla så kommer jag inte ihåg sist jag körde en tvättmaskin typ, bakade senaste i julas hem hit alltså.
Så imorgonbitti 7,30 så sätter projekt rädda huset igång :)
Ska storstäda!! Dessutom samla ihop alla mina tårtgrejjer och ta dom till tårteriet :)
Så det blir klart där nån gång. Väntar bara på att dom ska komma från kommunen och inspektera!
Har lite pappersjobb jag ska sammanställa i helgen, sen är det bara börja baka! :)

Hjärtat har beställt lite fika till på söndag då han fyller år :) Så jag har tänkt hinna baka imorrn också!
Och måste ringa minst två samtal också!
Så då är det ju bra att börja tidigt.

Men nu en dusch och sen krypa ner intill en varm make. Det är kärlek det! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0