onsdag

Igår var en riktigt bra dag! :) Känner mig lättad och glad. Jag gjorde klart egenkontrollsprogrammet som man måste ha som livsmedelsföretag. Känns skönt, tur att maken är så duktig på excell och formulera sig.
Dessutom var vi på starta eget kursen igen..bokfäring, superkul faktiskt. Många frågetecken som suddats ut lite gran :)
Men det är fortfarande mkt att hålla reda på, papper, regler, lagar. Puh. Tror gråa håren kommer snart ;P

Idag kommer min första leverans av varor, är så glad!
Så nu ska jag åka till lokalen och grejja en massa, och vänta på varorna ;p
Då blir det första egenkontrollen att fylla i, leveranskontroll. Kul!

Tar nog med mig kameran idag..så får ni lite bilder om ni vill?
Kanske före och efter som jag lovat tidigare..

Visar senare..

Ha en bra dag nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0