Snart helg.

I helgen ska jag stå och göra lite reklam för mitt företag på Norrbottens vackraste hund tävling. Håller till i arcus i Luleå. Ska bli kul :)
Anna ska följa som sällskap. <3
jag ska göra macarons och cupcakes och en tårta som visnings ex. Så har jag tryckt upp flyers :)
Blir intressant! :)

Imorgon em ska jag och anna dit och ställa iordning bordet. Efter det blir det pizza häng för oss med gubbarna också :) trevligt!!

Lördag är det arcus hela dagen..
Sen på söndag åker vi upp till Arjeplog :) kan inte vänta.. Måste få snosa bäse!

Äppelmosen blev kanon bra! Appropå bananer ;) smakade den på mackan imorse tillsammans med julskinka ;)

Vi hörs imorrn! :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej gummsan :)..Oj va spännande med Arcus! Hmm tycker dock att du är lite väl tidig med julskinkan ;) Följer gärna med nästa gång du far upp, alltså inte på Söndag. Snosa & krama lite från mej oxå på Söndag :). Kramar <3

2011-11-11 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0