Fredags mys :)

Igår så kom kidsen hit och skulle sova över..mysigt värre. Jag och Pauline har varit i tåreriet hela morgonen, gjort två tårtor. Ska även göra en imorgon.

Mattis är och jobbar, men bara över dagen, så det blir tacos till middag senare ikväll när han kommer hem. Vi har dragit ner det till en gång i veckan nu ;) haha!
Sen är det ju idol ikväll också.

Nu ska jag köra hem Pauline till sin pappa, sen ska jag ta en sväng med dammsugaren och diska lite. Tvättmaskinen behöver gå igång också. Sen ska jag ta en varm dusch och lägga mig på soffan en stund..
Mensverken från helvetet är tillbaka.

Jo just ja.. Blev nått fel med macaronsbilden, en miljon gånger typ. Inte jag ;) bara blev så. Dom var inte goda alls heller så dom förtjänar inte så mkt plats ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jaaa visst är den fin!? :). Först var vi inne på en enfärgad men sen tänkte vi att det kunde vara kul med lite färg. Och självklart kommer hon att vara den snyggaste donnan på lekplatsen ;D.

2011-10-20 @ 19:26:07
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0