TGIF :)

Jaa så skönt att det är fredag! :) jag älskar fredagar, min favvo dag faktiskt!

Idag ska ska åka till Tårteriet, grejja lite där. Sen ska jag handla.. Anna och Staffan ska nämnligen komma hit på middag ikväll, äta och dricka gott och spela spel! Gud så kul! :)

Tror att menyn ser ut så här..
Förrätt: toast skagen
Varmrätt: helstekt fylld fläskfile, potatis bakelse och sallad. Såser såklart också.
Efterrätt: vanilj pannacotta med hallon.

Mums! :)
Bara sätta igång så jag hinner allt.
Godmorgon! :) haha!

Kolla förrästen så vackra liljorna har blivit! :)



Kommentarer
Postat av: Elina

Jag blev just väldigt hungrig, hihi :-)

2011-10-07 @ 12:37:28
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0