Liljor

Jag var ju som sagt och handlade idag på kvantum. Gick bra, men medicinen är ju lite jobbig faktiskt. Jag blir yr och trött av den, men nåja det gick bra iaf! Unnande mig två förpackningar liljor! Jag älskar ju snittblommor så jag kan sällan stå emot ;)

Sen tycker jag att jag förtjänar dom! :) jag blir genast piggare och gladare av färska blommor hemma!

Gula har jag nog aldrig köpt faktiskt.. Jag gillar dom :)

Nu ska jag laga mat, det blir utskuren biff, pommes och sallad och sås! :)
Sen blir det soffmys och nya pirates filmen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ett tips är att bara ta Coccillana till natten för att sova! :) Men ta inte 10-15 ml som man brukar bli förskriven då du kan bli bakfull, jag brukar ta 5 ml till natten för att få sova och sen orka hosta på dagen :)

2011-09-29 @ 22:10:39
URL: http://nagelfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0