Mysfredag! :)

Vilken härlig dag det varit idag! :) Riktigt höst väder. Jag känner mig piggare, om än inte helt frisk.
Skönt att det går åt rätt håll iaf. Jag har grejjat i Tårteriet idag, plockat och röjt hemma, tvättat, diskat. Imorgon är det dammsugning och skurning som står på schemat. Och en rejäl sovmorgon faktiskt. Så att jag orkar jobba på söndag.
Jag var nyss på Konsum och skulle köpa något att äta.. Kan ni gissa vad det blev.. Haha en sån färdig gratäng med fisk, mos och räkor. Mumms ;)

Köpte även två små blockljus.. Hoppas dom här är bättre kvalla än dollars.. Dom rann bara ner i hela glascylindern. Hoppas :) fina var dom då.
Ursäkta dåliga bilden. Mys på hög nivå.

Snart kommer maken hem och vi ska se kvällens idol :)
Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0