Agraffer

Alla som läser min blogg borde veta vid det här laget att jag duschar endel. Helst flera gånger per dag men minst två varje dag :)
Konstigt jag vet, men för mig är det avslappning. Skönt. Varmt. Härligt.

Nåja. Till saken hör att jag har ju förband på magen sedan op fortfarande. Agrafferna skulle igentligen tas igår, men eftersom vi inte är hemma så gör jag det på måndag istället. Så eftersom jag duschar endel så har förbanden blivit därefter..
Så imorse bytta jag ett. Läskigt att se under tycker jag. Även om jag är usk.

Så jag tänkte att sååå klart vill ju ni också se hur det ser ut ;) höhö


Kommentarer
Postat av: Elina

Iiiiih, aj! :P

2012-06-15 @ 15:22:05
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0