Ny vecka :)

Guuud så seg blogg appen varit. Inte gått att lägga upp nått inlägg eller bilder. Försökt med midsommar inlägget hela helgen ;) haha så nu helt plötsligt blev de två bilder på othilia. Jaaja. Strunt i det!!

Igår var min första arbetsdag sen op. Kort dag både igår och idag och ledig imorrn, vilket känns skönt! :) en mjuk start är nog bra!

Idag har huset varit fullt efter jobb. Kids och dom har kompisar. Mysigt.
Jag håller på att försöka ta bort allt ogräs som växer på uppfarten, i gruset. Det kommer upp lite här och var. Svin fult.
Mattis köpte nått dundermedel man skulle spreya på, så det har jag eoat mig med ikväll. Lite skeptisk är jag allt.
Men vi får se.
Imorrn kväll ska jag köra trimmer, är planen att jag ska hinna iaf! :)
Vi köpte en ny batteridriven igår, så skönt att slippa dra sladd runt hela huset.

Imorgon bitti ska jag på vc och ta prover inför månadskontrollen efter op. Skönt att se att allt står rätt till :)

Kanske bäst att försöka blunda lite nu då kanske?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0