Tisdag redan :)

Har ju inte skrivit på nån dag, helt enkelt för att jag glömt bort ;)

I söndags kväll kom vi hem från sthlm. Har varit så kul att få se storstan. Men det var mkt gå omkring och faktiskt märker jag redan stor skillnad. Inget flå och stön. Hade inte ont i ryggen heller. Så jag är så glad för det :)
I lördags hade jag ont i fötterna men de var för att det regnade och jag fick skavsår ;)
På kvällen var båda mina systrar hos oss, lillasyster hade överraskat och kommit ner med othilia. Min lilla gladskit! :)

Igår var jag och tog bort agrafferna. Sååå skönt. Det har kliat så ofantligt mkt ;) men det sa sköterskan var bra d har det läkt bra ;) så det var skönt!

Idag är jag en sväng på tårteriet och kollar läget. Pysslar och städar och fixar!
Moa är på stan med lillgrisen.
Ska och ta en kaffe hos en barndomskompis om jag hinner :)

Och min älskade make håller på med en hemsida åt mig. Eller åt tårteriet :)
Blir så fint! Precis som jag vill ha den!

Igårkväll var jag på alder med kidsen ;)
Doppade fossingarna ;)
Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0