Full rulle :)

Haft en jättehärlig skön ledig helg. Eller jaa ledig från kommunen iaf :) ändå hunnit vara lite ledig. Känns skönt! I fredags efter jobb åkte vi upp till bredåker.. Myste på!

I lördags jobbade jag några timmar på fm och sen gick jag en långprommis. På em åkte vi till piteå. Hälsade på en kompis och vi lagade tre rätters, spelade spel och såg en film. Vi var väl hemma närmare tre på natten :D
Hittade en supersöt vit och grå tomte på ica kvantum. Kunde inte stå emot ;)

Idag har jag jobbat 7-17 och sen tränar 1,5 h. Efter det hade jag tid för bia mätning.. Gjorde ju en när jag började träna för 2 mån sen. Och den var inte bra. Men nu hade muskel massan ökat massor så det känns bra :) härligt med toppenbra resultat när man kämpar så ;)

Nu är det lite quizkamp innan sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0