Torsdag

I tisdags var jag på 3 månaders kontrollen hos dietisten. Gick galant! Alla prover såg tipp topp ut även kolesterolet konstigt nog. Så jag är frisk som en nötkärna! Ända problemet som finns är att jag mår illa rätt ofta om jag äter för fort, vilket jag i princip alltid gör. Så det är något jag måste fortsätta jobba på!

Nya prover ska tas i början av dec igen.

Imorgon fredag jobbar jag bara till halv elva, har bytt med en kollega så jag får hinna träna och vara lite i tårteriet innan personalfesten imorrn. Vi ska bowla och käka ;) sen lite fortsatt fest! Blir nog kul!!

Ska ändå ta det lite lungt då jag ska upp före tuppen på lördag och följa med maken till narvik. Vi ska mysa på, gå på stan, träna och äta ute på restaurang för att fira våran årsdag! :)

Hoppas ni får en trevlig helg alla!!
Hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0