älsklinga ungarna är här..

jobbat idag till halv fyra..så skönt att komma hem!
syrran och kidsen var här då jag kom hem, dom ska sova över :)
Längtar så till myyyset ikväll i soffan ;p

Pauline sover ju med mig i storsängen när inte mattis är hemma, underbart mysigt.
Hon vaknar iofs tidigt men de är de värt när man själv vaknar av att en liten minisöt människa stryker en på armen :)
sötnöt!

Nu ska jag ut och vattna och så ska jag slå på vattenspridaren till ungarna.
Sen senare blir de tacos..
Är så trött..fy bubblan.
Lite frisk luft på det här..haha
har vart på ica och handlat..dels till idag och dels till imorgon, vi ska ha lite vänner på middag!
Ska bli skoj faktiskt..

jajaaj nu ska vi ut i värmen..puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0