fredag :)

Ja min favvo dag.
Har varit på stan en sväng, köpt en hamster till Cissi, hennes dog igårkväll så då tyckte jag att hon skulle få en ny! :)
Sen handlade jag lite mat och var på Dagoberts och köpte med en räksallad till mig och en bakad potatis med kyckling till Vickan. Åkte dit och hälsade på och "lunchade" ;P
Mös lite med Oliver så klart.
Pratade och så..

Sen åkte jag hem. Där väntade en massa snö på att bli skottad..omg.
Det är inte roligt nånstans alltså.
Hemskt. Heheh
Syrran och de tre älsklingsungarna kom förbi. Lucaz är här och ska sova över själv, få lite egen tid med sin favvo moster
Vi ska äta tacos och mysa..
Se Let´s Dance.

Nu ska vi gå och laga mat!
Vi hörs..

Gud vilket tråkigt inlägg..
förlåt..
heheh hejs


Fredags mys, då måste man ha levande ljus!! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har utmanat dig. Gå in på min bligg så får du se. Lycka till :)

2009-02-07 @ 13:56:45
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0