full fart mot helgen :)

Frisk och med massa ny energi...känner mig riktigt pigg faktiskt! :)
Jag var på ica maxi igår och stor handlade..allt var slut hemma. Hygienartiklar, torrvaror, kylvaror och frysvaror..
Slutade på 2400 kr...härligt! =)
Men då behöver vi bara kompletera med mjölk, fil och grönsaker och så.
Träffade en gammal klasskompis, jättetrevligt! Har verkligen tänkt på henne den senaste tiden..
Ödet ;p

Köpte två st crocusar..lila hoppas jag hehe
Ska göra en liten fin grupp att ha på köksbordet..men glömde ju käpa murgrönan.
Så jag ska åka in till stan idag..
Köpa kattmat och kattsand, murgröna, och lampa till ängeln i hallen.
Vilket fjasko, det står i lampan att det får vara max 5v. Men på alla affärerjag har tittat finns lägst 10v..
Ska åka på lampaffärn idag och kolla, har dom inte där så är det ju nå fel..
Vi har sån mörk hall så den lampan behövs verkligen på kvällarna..

Annars då..
Jag ska jobba imorgon, 8-17 och två turer till veckan! Ser ljust ut! =)
Nää om man skulle hoppa in i duschen och göra sig iordning för staden.
Medans solen skiner ;o

sköt om er.
Kram
 

Våran underbara baksida..;P

Kommentarer
Postat av: jenny

hallå

hos oss finns de lampor på coop med den styrkan...så kolla igen

2009-02-27 @ 13:52:14
Postat av: frida

Jag har kollat på alla ica i stan, coop och maxi. Alla hade bara 10, 20 30 osv. Men idag har jag hittat ;P var på lampaffären i stan. Så nu har jag laddat upp med sex st :)

2009-02-27 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0